Saturday, January 26, 2008

Nichiyoubi yang gigih.

Keputusan untuk mengurungkan diri di hari minggu ini sangat tepat. Rupa-rupanya sensei sudah keluar dari hospital sehari selepas saya datang melawatnya. Mungkin berkat coklat pemberian saya sensei jadi terlampau terharu hingga bersemangat untuk menjadi sihat semula! Apa-apa pun sebaik sahaja keluar dari hospital, sensei dengan penuh tanggungjawab sebagai seorang sv telah mengemail saya untuk meyemak slides pembentangan. Konklusi, jangan berjanji apa-apa dengan sensei kerana beliau sangat mengambil berat tentang sebarang luahan perasaan yang dilakukan!!!

Mujur, gerak gempur telah saya lakukan sedari pulang bertemu sensei. Ini adalah minggu gigih saya. Perlahan-lahan fokus itu mula datang. Juga demi pelbagai janji untuk aktiviti hujung minggu selepas minggu peperiksaan adik-adik undergrad tamat. Dan aktiviti petik ichigo itu Mr Pres, sangat mengujakan dan memberi semangat untuk saya jadi terus gigih mengulum kesabishian hujung minggu ini! Indahnya suasana memetik ichigo!!!!!!Pasti kimochi lagi!

Hot F.M pula sekarang sibuk mempromosi Dunia Baru the Movie, saat saya benar rindukan waktu-waktu wrestling bersama adik-adik saya. Nichiyoubi seperti ini, pasti enak menonton TV beramai-ramai, lebih-lebih lagi terkesima menonton Juara Lagu. Apa yang saya buat di Jepun pada hari Ahad begini?? Alangkah baiknya jika ada pintu merentas masa yang bole membawa ke mana saja kita suka.

Slides pembentangan, ada sedikit lagi sebelum menyaksikan Juara Lagu Live dari internet. Menyaksikan Juara Lagu sendiriankah??? Sesi pecah tradisi yang tidak pernah terfikir sebelum ini.



2 comments:

M. H. Jabbar said...

dah kuar kat wayang ke cite tu? mari ramai2 tgk kt summit bp...hahaha

how's ur preparation for the xm?

Zul Ilham said...

Bley2...dari AIM dulu smpiler AJL ni layan kat umah jekk..hehehe..nyanyi sensowang..