Sunday, April 13, 2008

everything is about bussiness, nothing is personal - quoted by tajul amri

sekali lagi memasuki minggu baru di dalam bulan April ini. musim yang cuacanya paling saya suka walaupun kadang-kala hujan. seminggu yang lepas saya sabotaj diri saya habis-habisan. graf motivasi menurun dan merundum. oleh itu, saya cuba lari dari perspektif biasa dan keluar dari kyoto sendirian ke satu tempat di mana saya berpeluang menghabiskan masa dengan orang-orang yang 'baru' saya kenali di hujung minggu. nice experienced and i gain back my momentum. refresh but more serious this time.

untuk kali ini, tidak banyak komentar yang perlu saya buat untuk wrap up keseluruhan minggu lepas kerana menjaga mood 'enjin' yang baru hendak panas. bagi perjalanan research saya pula, untuk step pertama minggu ini, saya perlu kenal pasti kaitan antara lifestyle and risk perception. adakah lifestyle di pengaruhi oleh risk perception, atau risk perception dipengaruhi oleh lifestyle.

p/s*
life is drama.
ada macam-macam jenis orang dalam dunia ni.

No comments: