Monday, March 3, 2008

Buku statistik dari Uda





Apa yang saya hendak katakanlah ialah bertuah saya mempunyai adik-adik yang semuanya sealiran dengan saya walaupun berlainan bidang. Buku statistik kiriman adik perempuan saya yang diterima hari ini sangat berguna walaupun kami tidak tahu siapakah empunya buku statistik ( Statistik Asas UiTM) ini sebenarnya. Ia hanya berada di dalam almari buku di rumah sedangkan tidak ada seorang pun di antara kami (saya, syahir dan humairaa) yang pernah menuntut di UiTM.

Whatever pun, harapan saya agar Syahir lebih fokus pada kerjanya dan cepat-cepat matang, Humairaa dapat universiti yang baik untuk sambung ke Ijazah Sarjana Muda (saya harap UTM kerana dekat dengan rumah), dan adik Syahmi dapat score yang terbaik untuk SPM! I love my siblings!

2 comments:

Anonymous said...

ada lagi tak buku statistik uitm tu?

Unknown said...

ada lagi tak buku statistik tu?