Sunday, February 1, 2009

Minggu baru bagi bulan Februari. Pantas sungguh masa berlari. I am getting very busy after this. Target untuk data collection adalah pada bulan Mei. Tapi sekarang still setup framework for modeling, belum pun tunjuk pada sensei apa-apa lagi. Juga belum contact orang-orang MIROS. Selagi tak kukuh nak defend framework ni, selagi tu tak boleh maju selangkah lagi.Btw, proses design questionnaire sedang berlangsung sekarang ini. Ini merupakan step ketiga dalam list things to do.

Kemudian kena pastikan tiada masalah bagi pihak Unit Cuti Belajar di UTHM untuk balik collect data. Juga dengan pihak KPT. Juga dengan kewangan untuk collect data. Banyak wang yang akan dikorbankan kerana lab saya tak mempunyai grant research. ^ ^ !!

Well, there's nothing special to share. Just to built up the mood. My M2 labmates sedang sibuk menyiapkan rombun. Tidur di dalam lab secara berjamaah. Pagi-pagi Isnin ni, saya datang awal untuk gain back the momentum. Tapi,budak-budak ni sedap tido lagi.

Sebenarnya, pada musim-musim sejuk ni, saya suka makan strawberry. Tetapi sejak mengalami krisis ekonomi, dan harga strawberry yang masih 350yen ++ menyebabkan saya bertukar kepada satu kegemaran baru iaitu cherry tomato.


Cherry tomato ni tak pernah jumpa di Malaysia. Kalau jumpa pun maybe tak makan sebb saya bukan penggemar sayur. Tetapi tahun ni, saya berkenalan dengan cherry tomato ni. Rangup dan sedap. Saya makan dengan susu yang sepatutnya di makan dengan strawberry. Salah satu cara untuk jaga kulit dan juga elakkan kanser.

Yosh! La la la la... kerjalah!

No comments: